Następnie pojawi się plik PDF, który będzie zwierał dane jakie zostały wprowadzone do systemu. Wniosek ten należy porównać z wnioskiem jaki został złożony do ARiMR w 2017 r.
Jeśli będą występować różnice w danych, tak jak prezentowane na poniższym przykładzie, należy je poprawić.
Wniosku zawierającego takie błędy nie można zatwierdzić, należy go zmienić i po upewnieniu się, że dane zawarte we wniosku są zgodne z dotychczas podawanymi, można go zatwierdzić i wysłać.
Aplikacja eWniosekPlus powiadamia i podpowiada, jeśli we wniosku nie zostały zadeklarowane grupy płatności lub zawiera niewypełnione rubryki. Natomiast nie powiadamia jeśli wnioskodawca nie zadeklarował płatności ONW.
W celu przesłania wypełnionego, poprawnego wniosku do ARiMR konieczne jest potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych we wniosku. Pod sekcją Załączniki znajduje się checkbox "Potwierdzam poprawność danych", który należy zaznaczyć, aby uaktywnić opcję "WYŚLIJ WNIOSEK".
MarK