Rolniku zanim zatwierdzisz e-wniosekplus sprawdź go !
Jak wiemy tryb uproszczony składania wniosków umożliwia przegląd danych zawartych we wniosku o przyznanie płatności i złożenie go bez konieczności edycji danych. Jednak zanim zatwierdzimy dane sprawdźmy wniosek i upewnijmy się, że jest on prawidłowy.
Przypominamy, że rolnicy, którzy posiadają konto w aplikacji e-Wniosekplus, mogą z niego korzystać i złożyć wniosek o przyznanie płatności obszarowych na 2018r. Natomiast rolnicy, który nie posiadają takiego konta, mogą uzyskać kod dostępu do aplikacji po podaniu trzech danych weryfikacyjnych:
- swojego numeru gospodarstwa,
- 8 ostatnich cyfr numeru rachunku bankowego, na który zostały przekazane płatności za 2017r.,
- kwoty z ostatniego przelewu otrzymanego z ARiMR w roku 2017.
Po zalogowaniu się do aplikacji możliwe jest złożenie w trybie uproszczonym wniosku o płatności obszarowe, bez konieczności ich edycji. Poniżej prezentujemy zagadnienia, na które należy zwrócić szczególną uwagę, aby upewnić się że dane wygenerowane przez system są poprawne.
Wielu rolników od lat wypełniało samodzielnie w wersji papierowej wnioski obszarowe, dlatego poniżej prezentujemy jak można e-wniosekplus przekształcić na plik PDF i łatwo sprawdzić, czy zawiera poprawne dane.
W tym celu logujemy się do systemu e-wniosekplus.
Następnie naciskamy ikonę drukuj, która znajduje się w górnym prawym rogu ekranu i wybieramy opcję „Otwórz za pomocą Adobe Reader”.


Następnie pojawi się plik PDF, który będzie zwierał dane jakie zostały wprowadzone do systemu. Wniosek ten należy porównać z wnioskiem jaki został złożony do ARiMR w 2017 r.
Jeśli będą występować różnice w danych, tak jak prezentowane na poniższym przykładzie, należy je poprawić.


Wniosku zawierającego takie błędy nie można zatwierdzić, należy go zmienić i po upewnieniu się, że dane zawarte we wniosku są zgodne z dotychczas podawanymi, można go zatwierdzić i wysłać.
Aplikacja eWniosekPlus powiadamia i podpowiada, jeśli we wniosku nie zostały zadeklarowane grupy płatności lub zawiera niewypełnione rubryki. Natomiast nie powiadamia jeśli wnioskodawca nie zadeklarował płatności ONW.
W celu przesłania wypełnionego, poprawnego wniosku do ARiMR konieczne jest potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych we wniosku. Pod sekcją Załączniki znajduje się checkbox "Potwierdzam poprawność danych", który należy zaznaczyć, aby uaktywnić opcję "WYŚLIJ WNIOSEK".
MarK
Pozostałe aktualności
-
Konkursy dla organizacji pozarządowych - odwołane!
-
Akcja poboru krwi
-
Koronawirus opanował świat
-

Dofinansowanie na utrzymanie grobów wojennych
-
Gmina Malanów: Dofinansowanie do kastracji suczek i kotek
-
Gmina Malanów wesprze finansowo szpital w Turku
-
Nowe nazwy ulic w Gminie Malanów
-
Komunikat dotyczący pracy ARiMR
-
Zgłaszanie szkód łowieckich
-
TO I OWO O ŚRODOWISKU: Usuwanie drzew na wiosnę
-
Kalendarium ochrony środowiska - 21 marca - Światowy dzień lasu
-
Konkursy dla organizacji pozarządowych
-
Gmina Malanów – miejscem sprzyjającym edukacji
-

Spotkanie z sołtysami
-

Sołtys tyle może ile wieś pomoże