Obowiązki w zakresie wyrobów zawierających azbest
Przypominamy mieszkańcom Gminy Malanów o corocznym obowiązku przedkładania Wójtowi Gminy Malanów informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska (w tym wyrobów zawierających azbest). Informację sporządza się zgodnie z załączonym wzorem w dwóch egzemplarzach. Jeden przedkłada w formie pisemnej wójtowi, drugi przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji. Obowiązek dotyczy osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami i wynika z aktualnie obowiązujących przepisów prawa.
W związku z powyższym proszę o przedłożenie ww. informacji na adres:
Urząd Gminy w Malanowie, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów do dnia 31 stycznia br.
Druk zgłoszenia do pobrania poniżej lub w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora tutejszego urzędu.
Informujemy ponadto, iż przedłożenie ww. informacji jest niezbędne przy ubieganiu się o pomoc w zakresie usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
ŁK
Pozostałe aktualności
-
Konkursy dla organizacji pozarządowych - odwołane!
-
Akcja poboru krwi
-
Koronawirus opanował świat
-
Dofinansowanie na utrzymanie grobów wojennych
-
Gmina Malanów: Dofinansowanie do kastracji suczek i kotek
-
Gmina Malanów wesprze finansowo szpital w Turku
-
Nowe nazwy ulic w Gminie Malanów
-
Komunikat dotyczący pracy ARiMR
-
Zgłaszanie szkód łowieckich
-
TO I OWO O ŚRODOWISKU: Usuwanie drzew na wiosnę
-
Kalendarium ochrony środowiska - 21 marca - Światowy dzień lasu
-
Konkursy dla organizacji pozarządowych
-
Gmina Malanów – miejscem sprzyjającym edukacji
-
Spotkanie z sołtysami
-
Sołtys tyle może ile wieś pomoże