Nabór wniosków o usunięcie azbestu
Informujemy, że w najbliższy poniedziałek 26 marca rozpoczyna się nabór wniosków dotyczący bezpłatnej usługi demontażu, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest. Wnioski można składać do 31 sierpnia 2018 roku w Urzędzie Gminy w Malanowie.
W zależności od charakteru wykonywanych robót wnioskodawca przed złożeniem wniosku do Urzędu Gminy o wykonanie powyższej usługi zobowiązany jest dokonać zgłoszenia lub uzyskać pozwolenie na budowę od Starosty Tureckiego.
Wnioski realizowane będą do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania i będą rozpatrywane według kolejności ich wpływu do Urzędu Gminy.
Formularze wniosków można pobrać w Urzędzie Gminy Malanów w pok. nr 26, oraz w załączniku.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela pracownik UG Malanów Pan Łukasz Kurek, pok. nr 26, tel. 63 2883083 wew. 44, e-mail: srodowisko@malanow.pl
Jednocześnie przypominamy o konieczności zgłaszania do gminy ilości posiadanych wyrobów zawierających azbest co jest determinantą wnioskowania o bezpłatną usługę.
Środki na realizację zadania pochodzą z budżetu Gminy Malanów, budżetu Powiatu Tureckiego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
ŁK
Pozostałe aktualności
-
Konkursy dla organizacji pozarządowych - odwołane!
-
Akcja poboru krwi
-
Koronawirus opanował świat
-
Dofinansowanie na utrzymanie grobów wojennych
-
Gmina Malanów: Dofinansowanie do kastracji suczek i kotek
-
Gmina Malanów wesprze finansowo szpital w Turku
-
Nowe nazwy ulic w Gminie Malanów
-
Komunikat dotyczący pracy ARiMR
-
Zgłaszanie szkód łowieckich
-
TO I OWO O ŚRODOWISKU: Usuwanie drzew na wiosnę
-
Kalendarium ochrony środowiska - 21 marca - Światowy dzień lasu
-
Konkursy dla organizacji pozarządowych
-
Gmina Malanów – miejscem sprzyjającym edukacji
-
Spotkanie z sołtysami
-
Sołtys tyle może ile wieś pomoże