Dziś jest wtorek, 12.12.2017, imieniny Aleksandra, Adelajdy
6° / 1018 hPa
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Rozwoju i Spraw Społecznych » Aktualności » Usuwanie azbestu (np. eternitu)

Usuwanie azbestu (np. eternitu)

Usuwanie azbestu (np. eternitu)

Informujemy, że śladem lat ubiegłych rozpoczynamy działania wspierające mieszkańców w usuwaniu azbestu. Na ostatniej sesji Rady Gminy podjęta została przez Radnych kolejna już uchwała o przekazaniu na ten cel 10000 zł w formie dotacji celowej do Starostwa. W oparciu o te pieniądze, środki ze Starostwa oraz kwoty pozyskane z NFOŚiGW oraz WFOŚiGW, zorganizowana zostanie bezpłatna usługa demontażu, transportu i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest od mieszkańców. Wnioski można składać do 31 sierpnia 2017 roku w Urzędzie Gminy w Malanowie.

W zależności od charakteru wykonywanych robót wnioskodawca przed złożeniem wniosku do Urzędu Gminy o wykonanie powyższej usługi zobowiązany jest dokonać zgłoszenia lub uzyskać pozwolenie na budowę od Starosty Tureckiego.

Wnioski realizowane będą do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania i będą rozpatrywane według kolejności ich wpływu do Urzędu Gminy.

Formularze wniosków można pobrać w Urzędzie Gminy Malanów w pok. nr 26, oraz na stronie www.malanow.pl .

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Malanowie u Pana Łukasza Kurka pok. nr 26 oraz pod nr telefonu 63 2883083 wew. 44 lub pod adresem e-mail: srodowisko@malanow.pl

Jednocześnie przypominamy o konieczności zgłaszania do gminy ilości posiadanych wyrobów zawierających azbest co jest determinantą wnioskowania o bezpłatną usługę.

ŁK


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności